2009/06/05

Podsumowanie miesiąca

Początki zawsze są niemrawe. Ale ja tu widzę mnóstwo nieśmiałych czytelników, którzy zaglądają, ale wstydzą się zostawić swój mniej lub bardziej entuzjastyczny komentarz :) Fakt faktem, że dopiero od kilku dni można tutaj komentować całkowicie anonimowo (Cali Trippin' można było od początku), nie wiem jak to przeoczyłem wcześniej. Zlikwidowałem też wpisywanie durnych kodów obrazkowych. Może to Was zachęci - komentarze anonimowe są naprawdę anonimowe, a ich moderowanie nie wchodzi w grę.

Garść statystyk. Od początku zanotowałem 83 odsłony bloga, w tym 41 całkowicie unikalnych użytkowników. Z czterech krajów. Tutaj pragnę zaznaczyć, że do tych statystyk nie wlicza się setek moich wejść, ponieważ moje IP zostało na samym początku wykluczone z obliczeń. Nawet jeśli odjąć od tego wszelkiej maści roboty googlowe itd. to i tak jest to świetny wynik na początek.
Polecajcie więc moje blogi (dla ułatwienia dostępne z poziomu www.pawelurban.com) swoim rodzicom, siostrom, konkubinom i ziomalom! To przedsięwzięcie non-profit, więc wszyscy mogą korzystać bez uczucia bycia wykorzystanym ;) (chyba że ktoś lubi to uczucie).

Dziękuję i zapraszam! Czynne 24/7
P.

2 komentarze:

  1. Ja osobiscie sie balem, ze jak zostawie swoj komentarz to zmienisz podpis z "X niezwykle cennych komentarzy" na "X komentarzy" albo jeszcze cos gorszego

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no, teraz jak nie trzeba już przepisywać z obrazka...to ja też zostawie...siup...

    OdpowiedzUsuń